Monday, June 16, 2008

KJ Noons and Diaz Brothers Scuffle Video

For those who missed the after fight chaos.

24 comments:

Anonymous said...

Diaz brothers all the way baby!! Nick WILL win the rematch...and he didnt lose the first time. He never gave up. Nick will fight to the death. Go Diaz....

Anonymous said...

Yeah definitely.
Near the end of their first fight you could tell Noons was gassing already. There was no way he could've gone 5 rounds with Diaz. I'm not a big fan of Diaz but I feel he should've won that title the first time around.

Anonymous said...

haha!! i love the diaz brothers... they're awesome!

Anonymous said...

This is why the older Diaz brother got kicked out of the UFC. ELite XC is quick becoming a WWE joke. It's one thing to bring in a future contender to talk some shit and get the fans pumped up but this is just plain crass and unsportsmanlike on the part of the Diaz family. They (Diaz family) need to get some manners and learn how to be professionals.

Anonymous said...

man that was so staged..They're trying to do what pro wrestling has been doing for years now...hype up the last minute of the show so people tune in to the next fight. It leaves the fans wanting more.

maxx said...

lol hows Mauro Ranallo gonna say nicks raining on the kings parade. lol

elite xc knows nick diaz..he's an easy book to read and tried to do sum prowrestling/mike tyson type drama.

lol wherever nick diaz goes the ratings will go. i rather watch nick any day than kj..not to say kj isnt bad..just not as exciting to me.

kj's old man is dope though..crazy old bastard.

Anonymous said...

The older Diaz didn't get kicked out of the UFC. Do your research. He was invited to fight again and refused.

Dumbass.

Anonymous said...

Nick Diaz shit himself when it all kicked off.

Terrible by the WEC.

Daniel said...

lame.... I cant wait for this ghetto production to go belly up. It pissed me off when the UFC pulls this junk but this spectacle was pathetic and unprofessional. This crap is going to bury this sport if they dont curb it. The only people left to watch it will be beer swilling trailer trash. Kind of like the WWE clientele.

Anonymous said...

Forget the scuffle... I thought it was weird that Goldberg called Yves to stick around then awkwardly left him hanging for a few minutes as everyone watched him get beatup again.... Goldberg's a douche.

Anonymous said...

Nick Diaz is a bad man and he just keeps getting better. There's nothing wrong with a little post fight aggression, it's part of the game. There are fights of some sort in every proffessional sport, no suprise there might be a scuffle in mma. Good chance it was set up or at least encouraged anyway.

Anonymous said...

"The UFC subsequently terminated his contract and released him during the spring of 2006" Yeah you're absolutely right... He (Older Diaz) didn't get kicked out... He got canned for being a crappy fighter and losing three fights in a row. To top it all off, this moron attacks Riggs, the guy who beat him the last time in the UFC while they're both in the hospital getting checked up. This jackass is exactly what the whole sport of MMA should be staying clear of. All the UFC rejects go to Elite XC.... Elite XC is for the casual WWE type fan that doesn't know a damn thing about true MMA and have no clue of the discipline and respect that's involved.

Anonymous said...

The Diaz brotrers are just punks who give a very bad image to mma. They disrespect everything that martial arts represent.

Anonymous said...

Diaz brothers = pure trash.
Guys like them give this sport a black mark.

Anonymous said...

i wonder if this could have any consequenzes for nate diaz? the ufc probably doesn't wanna see some of their fighters participating in such a scuffle

Anonymous said...

I like Nate Diaz.....the youngest of the 2...he has some really mad skills. But this is becoming a circus....it's like all these other organizations feel the need to create huge drama like the WWE in order to compete with the UFC....it's getting really ridiculous. This sport has really taken off in the last 5 years and now the stuff thats reaching greater audiences is complete and utter garbage. Great fight and then clearly the Diaz crew was let into the cage for this reason, to much watered down, bull **** created environments now...not MMA in a good form but in a capitalist.

Anonymous said...

KJ lunged at Diaz first, then his ringside mate threw a punch, then his dad threw a punch!! And Nick diaz is trash(lol)!! He had every right to kick Noons' ass there and then.

Allen said...

1) Diaz'z are AZZHOLES.
2) The whole thing is BUSH league. Boo to Elite XC for the Jim McMahon imitation.

I was hoping Elite would clean up but Kimbo and now this CRAP!

Anonymous said...

Lemme get this straight, They (the whole Diaz crew) get into the cage after KJ defends his title and starts some crap. If he were a real man, he would have stepped up himself and called out KJ instead of bringing his whole crew with him. I hope Nate gets kicked out of the UFC for being moron like his brother.

Anonymous said...

Pathetic display.. Goldberg's a jerkoff for baiting that whole thing. Nice way to turn in into WWE... lame.

Anonymous said...

Just to add.. the way Goldberg treated Yves was totally classless. He completely disrespected him by pushing him aside then later responding to Yves's comments in a way showed he wasn't even paying attention.. then brushed him aside AGAIN. Goldberg's a creep, a phony, and a worthless addition to EliteXC.

Anonymous said...

elite xc trying to hype up a koons-diaz match ala wwe...

well any organization that has godlerg as its voice and kimbo as its biggest fighter would be a joke and it showed why they are so

Anonymous said...

I like how KJ and his dad were the ones who really started the whole thing and Nick and Nate get the blame.I mean really watch the video again Nick says don't be scared and the next thing you know KJ( and his dad) are attacking them,i like and respect all these guys.I'm a huge Diaz bros. fan but come on call it right, the Noon's started that shit and Nick will finish it.

Anonymous said...

the diaz brothers are pretty good fighters............but they are also so friggin weird.